نکات خرید برای مبلمان فضای باز

شنبه 4 آذر 1396
12:36
نیلوفر شهابی

عموما استفاده از فضاهای باز و بالکن ها در فصول گرما بسیار پرطرفدار می باشد. این فضاها علاوه بر اینکه باعث افزایش فضاهای در دسترس و مورد استفاده شما می شوند، بلکه مکانی آرامش بخش و مفرح برای صرف اوقات شما و خوشگذرانی را نیز فراهم می کنند. اقدامات و ملاحظات خرید مبلمان فضای باز دقیقا مشابه انواع آن در فضاهای سرپوشیده می باشد.

آب و هوای منطقه را در نظر بگیرید.

آب و هوای منطقه شما گرم و خشک است یا در نزدیکی ساحل زندگی می کنید؟ آیا بارندگی در منطقه شما امری معمول است؟ پاسخ تمامی این سوالات پیش از تصمیم گیری در خصوص انتخاب مبلمان فضای باز مهم می باشند.به این دلیل که، آب و هوای گرم و خشک، باعث خشک شدن و شکنندگی چوب های مبلمان شما می شود. بادهای قوی باعث به پرواز در آمدن مبلمان سبک آلومنیومی می شوند و انواع ضعیف تر آنها توانایی تحمل رطوبت های بالا را ندارند.

فضای خود را اندازه بگیرید.

در نظر داشته باشید فضای شما چه اندازه است و چه شکلی دارد. آیا یک بالکن تنگ و دراز است یا یک عرشه وسیع و پهناور؟ با در نظر داشتن شکل بالکن یا پاسیو خود اندازه مبلمان فضای باز خود را انتخاب کنید.

اطمینان حاصل کنید که فضای خالی کافی در اطراف مبلمان شما برای ایجاد امکان قدم زدن وجود داشته باشد. این موارد را برای انتخاب مبلمان برای فضای داخلی خود نیز باید در نظر داشته باشید. برای یک فضای کوچک، استفاده از میزهای کوچک نسبت به میزهای معمول غذاخوری بزرگ ارجحیت دارند چرا که این میزها فضاهای کمتری را اشغال کرده و نیاز به صندلی های کمتری در اطراف خود دارند.

outdoor furniture

مبلمان فضای باز خود را در چه مکانی قرار خواهید داد

آیا پاسیو یا فضای باز شما در معرض عناصر طبیعی قرار دارد؟ آیا مبلمان باغی ویلایی خود را بر روی زمین نرم و چمن یا روی سطح سختی مانند عرشه چوبی یا پاسیو گداز قرار خواهید داد؟ این به شما کمک می کند که مواد سازنده مبلمان فضای باز خود را انتخاب کنید که مناسب با محیط اطراف آن باشد.

چوب های نرم مانند کاج را روی سطح چمن و در یک منطقه در معرض رطوبت قرار ندهید. چرا که رطوبت زمین می تواند باعث پوسیدگی چوب شود. رطوبت همچنین می تواند باعث خوردگی برخی فلزات شود.
اگر فضای شما بیش از حد در معرض خورشید قرار دارد ، چتر و سایبان را برای ایجاد سایه در نظر بگیرید.

تصمیم گیری در مورد مواد مورد استفاده در مبلمان فضای باز

چه نوع موادی برای مبلمان در فضای باز مناسب می باشد ؟ سه عامل می تواند به شما کمک کند که در این مورد تصمیم بگیرید آب و هوا، میزان نیاز به مراقبت و نگهداری و جلوه ظاهری آن می باشد.

همانطور که در بالا ذکر شد، آب و هوای منطقه در تعیین اینکه آیا یک ماده مناسب است، نقش مهمی ایفا می کند. بدیهی است که شما علاقه ندارید از ماده ای استفاده کنید که با آب و هوای منطقه شما سازگاری ندارد.

مقدار مراقبت هایی که مواد نیاز دارند نیز امری است که باید در نظر بگیرید. بعضی از مواد در فضای باز مانند آلومینیوم، چوب پنبه یا رزین به مراقبت بیش از حد نیاز ندارند.

آهن فرآوری شده می تواند برای مدت زمان بسیار طولانی عمر کند و گرما و رطوبت را جذب کند. مبلمان رزین نیز نسبت به شرایط مرطوب مقاوم و غیر قابل نفوذ است و در طرح ها و ظاهرهای مختلف در دسترس می باشد.

به راحتی مبلمان فضای باز خود توجه کنید.

شما می توانید از مبلمان فضای باز خود برای استراحت کردن استفاده کنید و آنها را مناسب این کار انتخاب کنید. حتی اگر صندلی های شما بدون بالشت باشند، شما می توانید به طور جداگانه بالشت هایی را خریداری کرده یا خودتان بسازید.

فقط اطمینان حاصل کنید که از پارچه های با کیفیت بالا در فضاهای باز استفاده کنیدکه در برابر پوسیدگی مقاوم باشند. اگر جلوه ظاهری بالشت مبلمان شما برایتان مهم است، بهتر است مواقعی که از آنها استفاده نمی کنید و به خصوص در فصول سرد سال، آنها را به فضاهای داخلی برده و در آنجا نگهداری کنید.

فضایی برای نگهداری آنها داشته باشید.

اطمینان حاصل کنید که فضایی برای نگهداری مبلمان خود در زمستان دارید. برخی مواقع حتی کاور و پوشش ها توانایی محافظت از مبلمان فضای باز شما را نخواهند داشت به ویژه برای موادی مانند چوب ظریف.

شما در فصول سرد باید فضایی برای نگهداری مبلمان خود در نظر بگیرید و یا اینکه مبلمان خود را به گونه ای انتخاب کنید که بتوانید از آن در داخل منزل خود در فصل زمستان استفاده کنید. گزینه دیگر در این زمینه استفاده از مبلمان تاشو در فضای باز می باشد که به راحتی قابل جمع کردن و نگهداری می باشند.

بودجه خرید خود را در نظر داشته باشید.

در آخر این منابع مالی شما است که تعیین می کند از چه مبلمانی استفاده کنید.
مهترین عامل در انتخاب مبلمان باغی ویلایی این است که شما توانایی پرداخت قیمت آن را داشته باشید. اگر به دنبال سرمایه گذاری در این زمینه هستید، گزینه هایی وجود دارند که شما می توانید بهترین کیفیت را با توجه به مبلغی که می پردازید، دریافت کنید.

شما می توانید تخفیف 50 درصدی بر روی مبلمان مورد نظر خود در اواخر شهریورماه دریافت کنید که آغازفصل پاییز می باشد.

از موادی استفاده کنید که ارزان تر هستند مانند آلومنیوم، رزین یا چوب های ارزان قیمت.
فروشگاههای اینترنتی و اقلام دست دوم را چک کنید که باعث می شوند بهترین کیفیت را با کمترین هزینه دریافت کنید. استفاده از مبلمان تعمیر شده و تمیز کاری شده حتی ممکن است بهتر از اقلام نو باشد و حتی در برخی مواقع کیفیت بهتری را نیز ارائه می دهند. شما همچنین گاهی می توانید با تعویض روکش یا بالشت های رو مبلی، جلوه جدیدی به مبلمان قدیمی پاسیو خود بدهید.


برچسب ها: مبلمان فضای باز ,
[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان باغی ویلایی و مبلمان فضای بازشرکت کنزی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]