نگاهی بر چتر و سایبان فضای باز

شنبه 29 مهر 1396
12:31
نیلوفر شهابی

Umbrella and canopy

هر چند نور خورشید سرشار از ویتامین D است، ولی نشستن دراز مدت در معرض آن باعث آفتاب سوختگی شده و همچنین برای پوست شما نیز مضر است. به ویژه هنگامیکه تابستان فرا می رسد شما دوست خواهید داشت که از فضای باز خود زیر یک سایه مطبوع لذت ببرید.
خوشبختانه، روش های زیادی برای در امان ماندن از اشعه های خورشید وجود دارد که یکی از آنها چتر و سایبان است. این اقلام ساخته شده از پارچه های مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی هستند و فضای باز مورد استفاده شما را گسترش می دهند. بیایید نگاهی به گزینه های موجود به هنگام سفارش یک چتر و سایبان قابل حمل بیاندازیم:


اجزای چتر و سایبان

این اقلام از اجزای مختلفی تشکیل شده اند و بیشتر این قطعات به هنگام خرید به شما تحویل داده شده و برخی دیگر به صورت مجزا فروخته می شوند.

چارچوب چتر و سایبان

سازه ای که پایه ها و چارچوب سایبان را نگه می دارد به دو صورت مرکزی و طره ای طراحی می شوند. وابسته به نوع پایه ها، اتصالات و کش ها، شکل های مختلفی برای چتر و سایبان و چارچوب و نوع مصالح سازنده آنها تعریف می شود از قبیل: چوب، فایبرگلاس و آلومنیوم.
به علاوه، اغلب چتر و سایه بان ها قابلیت تغییر زاویه دارند و به شما این امکان را می دهند کنترل بیشتری بر روی جهت قرار گیری آنها وابسته به محل قرار گیری خورشید داشته باشید.

پارچه چتر و سایبان

پارچه بر روی چارچوب قرار می گیرند که سایه مورد نظر شما را ایجاد کند. این پارچه در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت می کند از قبیل هوای بارانی و اشعه ماورائ بنفش. درحقیقت، برخی پارچه ها باعث می شوند قطرات آب از یکدیگر جدا شوند که تمیزکاری آن را به هنگام جمع کردن و تا کردن سایبان راحت تر می کند.

شالوده سایبان

چتر و سایه بان فضای باز دارای تنوع بسیار هستند و با روش های مختلف نصب می شوند. شما ممکن است
مبلمان فضای باز زیادی دیده باشید که یک چتر بر روی آنها سایه گسترانیده است و ستون نگهدارنده در وسط میز غذا خوری واقع شده است.

شما کار مشابهی را در چترها و سایبان های مدرن می توانید انجام دهید اما گزینه های بدون پایه های نیز در بازار موجود می باشد. شالوده های سایه بان از مواد مختلفی از قبیل پلاستیک های قالب شده، آهن و فولاد نورد شده به منظور نگهداری چارچوب سایه بان ساخته می شوند و به شما این امکان را می دهند که آنها را در هر مکانی که نیاز به سایه دارید قرار دهید که می تواند بر روی صندلی های اطراف استخر باشد یا بر روی میز غذاخوری شما در فضای باز.
اغلب این شالوده ها به صورت جداگانه فروخته می شوند.

قابلیت های دیگر

برخی سایبان ها دارای دو لایه هستند که قسمت بالایی آن کمی از پارچه چتر فاصله می گیرد. این ساختار به باد و گرما اجازه می دهد از درون چتر به بیرون منتقل شوند و احتمال ضربه دید چتر کاهش یافته و فضای زیر چتر خنک تر شود.


برچسب ها: چتر و سایبان ,
[ بازدید : 38 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان باغی ویلایی و مبلمان فضای بازشرکت کنزی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]